Garantie & Klachten

Het kan uiteraard altijd voorkomen dat er iets misgaat bij je bestelling. Om deze reden hebben wij regels opgesteld met betrekking tot garantie bij producten en het indienen van klachten. We vertellen jou hier alles over op deze pagina. Mocht je onverhoopt toch nog vragen hebben, bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen pagina. Of neem contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail of via de chatfunctie op onze website.

Garantie

Wij proberen onze producten in uitstekende staat bij jou te bezorgen. Toch kan er onverhoopt wat misgaan. Zo kan je theorieboek een drukfout bevatten of je bestelling beschadigd raken tijdens de bezorging. In deze gevallen kun jij als consument aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij ons.

Je kunt een gebrek melden per e-mail op info@zorgeloos-studeren.nl. Belangrijk is dat je in de e-mail aangeeft dat je gebruik wil maken van het recht op garantie. Voeg foto’s toe als bewijsmateriaal dat het product bijvoorbeeld een drukfout bevat. Zo kunnen wij je verzoek snel afhandeling. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij het product kosteloos vervangen.

Klachten

Ben je niet tevreden? Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er bij je bestelling iets niet helemaal gegaan is zoals gepland. We hopen op je begrip in deze. Waar mensen werken worden ook wel eens fouten gemaakt. Uiteraard proberen we de fouten zo spoedig mogelijk te verhelpen en het probleem zo goed mogelijk met jou op te lossen.

Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je deze binnen 14 kalenderdagen na de betreffende aanleiding melden op info@zorgeloos-studeren.nl met als onderwerp “Klacht”. Zorg voor een goede onderbouwing van je klacht, anders kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen. Je kunt vervolgens binnen 14 kalenderdagen een reactie van ons verwachten.