Veelgestelde vragen

Vragen? Geen zorgen, hieronder vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Je vindt hieronder de veelgestelde vragen. Dit zijn vragen die met enige regelmaat aan ons worden gesteld. Hoe kun je de antwoorden op deze vragen bekijken? Klik hiervoor op het ‘plus’-teken voor de vraag. Zo opent eenvoudig en snel het antwoord op deze vraag. Neem de vragen en antwoorden goed door. Misschien vind je hier namelijk het antwoord op jouw vraag. De vragen en antwoorden staan overzichtelijk gesorteerd op onderwerp. Zo hoef je niet zo te zoeken!

Je vindt hieronder antwoorden op de veelgestelde vragen die gaan over de onderwerpen: bestellen, betalen, bezorgen, retourneren, verzendkosten en inloggen. De meeste vragen en antwoorden staan er tussen. Uiteraard kan het toch voorkomen dat jou vraag er nog niet tussen staat. Lees dan hieronder het kopje ‘Nog vragen? Neem dan contact met ons op!’. We helpen je dan graag verder. Ook zullen wij jouw vraag dan toevoegen aan de lijst met veelgestelde vragen hieronder.

Bestellen

Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebt ingevuld. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@zorgeloos-studeren.nl met als onderwerp “SPOED: verkeerd adres” of neem contact met ons op via de chatfunctie. We zullen dan direct kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Zodra wij het juiste adres in ons bezit hebben, zullen wij proberen het bezorgadres van je bestelling te wijzigen. Als je bestelling al onderweg is, dan wordt dit lastig. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste bezorgadres. Zoals in onze algemene voorwaarden vermeld, komen eventuele kosten die voortvloeien uit een verkeerd adres voor jouw rekening.

Als de betaling succesvol is, dan ontvang je van ons binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling. Je ontvangt deze bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Heb je geen bevestiging ontvangen? Kijk dan voor de zekerheid even in je ongewenste items of SPAM box. Mogelijk is de e-mail daarin terecht gekomen.

Vind je ook daar de bevestiging van je bestelling niet terug? Stuur ons dan even een e-mail op info@zorgeloos-studeren.nl. Mogelijk heb je een fout gemaakt in je e-mailadres. We zullen je de bevestiging dan alsnog toesturen. Zo ben jij er zeker van dat je bestelling wordt verwerkt en verzonden.

Nee, alle bestellingen binnen Nederland worden kosteloos door ons verzonden. Er zijn dus geen onverwachte extra kosten. De prijs die je bij het gewenste product ziet staan, is daarmee ook gelijk de totaal prijs. Wij hebben de verzending van onze producten uitbesteed aan PostNL.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je toch liever een ander product wenst. Je kunt je product dan retourneren. Neem hiervoor contact op met retour@zorgeloos-studeren.nl of volg de instructies op de pagina retourneren. Retourneren doe je voor eigen rekening en risico.

Na ontvangst van je retour, storten wij het aankoopbedrag terug. Jij kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Na ontvangst van de betaling gaan wij aan de slag. In de meeste gevallen wordt je bestelling dezelfde werkdag of volgende werkdag verwerkt en verzonden. Zo kun jij snel aan de slag!

Als je een factuur wilt van je bestelling, dan vragen we je een e-mail te sturen op factuur@zorgeloos-studeren.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer en het verzoek tot een factuur. Wij zorgen er vervolgens voor dat jij een factuur krijgt toegezonden. Dit doen wij binnen 14 dagen na ontvangst van je verzoek. 

Betalen

Je kunt je bestelling bij ons op verschillende manieren afrekenen. Zo kun je direct betalen met iDEAL of creditcard, maar kun je ook achteraf betalen met PayPal of Klarna Betaal Later. In al deze gevallen wordt je bestelling direct verwerkt en verzonden.

Tot slot kun je ook voor je bestelling betalen per overboeking. Als je betaalt per overboeking, dan wordt je bestelling verzonden zodra het bedrag door ons is ontvangen. Het duurt in dit geval dus iets langer voordat jij je bestelling in huis hebt.

Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmethode iDEAL of Creditcard. Klik vervolgens op ‘bestelling plaatsen’. Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving. Volg hier de aangegeven stappen. Op deze wijze reken je je bestelling direct af.

Als de betaling succesvol is, dan ontvang je van ons binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling. Je ontvangt deze bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wij gaan vervolgens aan de slag. In de meeste gevallen wordt je bestelling dezelfde of volgende werkdag verwerkt en verzonden. Zo kun jij snel aan de slag!

Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmethode ‘Klarna: Achteraf betalen’. Vul op het scherm de door Klarna gevraagde gegevens in. Bestel je voor het eerst via Klarna? Dan moet je eerst een Klarna account aanmaken. Heb je al eerder besteld via Klarna? Dan kun je eenvoudig inloggen met je e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum.

Keurt Klarna je bestelling goed? Dan ontvang je van ons binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling. Je ontvangt deze bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wij gaan vervolgens aan de slag. In de meeste gevallen wordt je bestelling dezelfde of volgende werkdag verwerkt en verzonden. Zo kun jij snel aan de slag!

Jij hebt vervolgens tot 14 dagen na verzending van je bestelling de tijd om aan Klarna te betalen. Klarna stuurt jou een e-mail met betaalinstructies. Hierin staat duidelijk uitgelegd op welke wijze je de betaling dient te verrichten. Geen e-mail ontvangen? Raadpleeg dan even je ongewenste items of SPAM box.  

Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmethode SEPA-overboeking. Klik vervolgens op ‘bestelling plaatsen’. Je ontvangt van ons binnen enkele minuten een e-mail. In deze e-mail vind je de benodigde gegevens om de overboeking te kunnen doen.

Heb jij de overboeking gedaan? Dan ontvang je zodra de betaling door ons is ontvangen, een e-mail met een bevestiging. Je ontvangt deze bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wij gaan vervolgens aan de slag. In de meeste gevallen wordt je bestelling dezelfde werkdag of volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmethode PayPal. Klik vervolgens op ‘bestelling plaatsen’. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal. Je kunt hier inloggen en de betaling bevestigen. Op deze wijze reken je je bestelling direct af.

Als de betaling succesvol is, dan ontvang je van ons binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling. Je ontvangt deze bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wij gaan vervolgens aan de slag. In de meeste gevallen wordt je bestelling dezelfde of volgende werkdag verwerkt en verzonden. Zo kun jij snel aan de slag!

Bezorgen

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. Dit betekent dat jij je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag al kunt verwachten. Bijna al onze producten passen door de brievenbus. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Zodra je bestelling is overgedragen aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun jij je bestelling volgen.

Aandachtspunt: op zondag, maandag en nationale feestdagen wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Je kunt je bestelling dan vanaf dinsdag of de eerstvolgende werkdag in de brievenbus verwachten.

De meeste vaarbewijs pakketten passen niet door de brievenbus. Deze bestellingen worden met de reguliere pakketpost van PostNL bezorgd. Ook hier geldt: voor 16:00 besteld, is in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Zodra je bestelling is overgedragen aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met track & trace code. Zo kun jij direct zien wanneer de postbezorger bij jou langskomt.

Aandachtspunt: op zondag en nationale feestdagen wordt er geen pakketpost bezorgd. Je kunt je bestelling dan op maandag of de eerstvolgende werkdag verwachten.

Onze bestellingen worden door PostNL bezorgd. De meeste bestellingen kunnen vanwege het formaat door de brievenbus. Je hoeft er dan ook niet voor thuis te blijven. PostNL doet er alles aan om je bestelling tijdig te bezorgen. Soms kan het door omstandigheden druk zijn bij PostNL. Het kan dan mogelijk iets langer duren voordat jij je bestelling in huis hebt.

Aandachtspunt: op zondag, maandag en nationale feestdagen wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Je kunt je bestelling dan op maandag of de eerstvolgende werkdag verwachten. Pakketpost wordt wel op maandag bezorgd.

Bestellingen die op vrijdag na 16:00 of in het weekend zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Je bestelling wordt in dat geval dus op maandag verwerkt. Je kunt je bestelling vervolgens vanaf dinsdag verwachten. Zodra je bestelling is overgedragen aan PostNL ontvang je van ons een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Al onze bestellingen worden verzonden met verzendpartner PostNL. Na de eerste scan door PostNL, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen. Voor de meeste bestellingen hoef je niet thuis te blijven. Vanwege het formaat passen zij door de brievenbus. Als het pakketpost betreft, dan wordt er in de track & trace duidelijk aangegeven binnen welk tijdsframe je de postbezorger kunt verwachten.

Inloggen

Dat is vervelend! Je kunt je Gebruikersnaam helaas niet zelf opvragen. Stuur een e-mail op info@zorgeloos-studeren.nl met het verzoek om je Gebruikersnaam. We zullen dit dan zo spoedig mogelijk opzoeken en aan je toesturen.

Dat is vervelend. Je kunt via onze pagina inloggen een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik hiervoor in het blauwe inlogscherm op de tekst ‘Wachtwoord kwijt?’. Volg vervolgens de aangegeven stappen. Zo kun jij eenvoudig en snel een nieuw wachtwoord aanmaken. En uiteraard opnieuw inloggen op de Online Oefenomgeving.

Retourneren

Je kunt je bestelling retourneren door hier het herroepingsformulier te downloaden. Voeg het ingevulde formulier bij de bestelling die je wilt retourneren. Doe het product vervolgens in een goede verzendverpakking. Zo zorg je ervoor dat het product in goede staat bij ons aankomt.

Schrijf het volgende adres op de verzendverpakking:

Zorgeloos Studeren
Tsarenhof 87
2402DR Alphen aan den Rijn

Breng je bestelling vervolgens naar het postkantoor. Je stuurt je bestelling voor eigen rekening en risico retour. Dit betekent dat jij de kosten van de retourzending draagt, en er zorg voordraagt dat het artikel in nieuwstaat bij ons aankomt. Zodra wij het product retour hebben ontvangen, zorgen wij voor de terugbetaling. Zie voor meer informatie de pagina ‘retourneren‘.

Nadat wij jou bestelling retour hebben ontvangen, controleren wij eerst de staat van het product. Voldoet het product aan onze retourvoorwaarden? Dan gaan wij over tot terugbetaling. Dit doen we binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending. De wijze waarop wij dit doen is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Als je met creditcard betaald hebt, dan betalen we je terug op je creditcard.

Als je je bestelling wilt retourneren, dan kun je gebruik maken van ons herroepingsformulier. Je kunt dit formulier hier downloaden. Neem ook een kijkje op onze pagina ‘retourneren‘. Je leest hier alles wat je moet weten over het retourneren van je product. Zo weet jij zeker dat je retour aan onze regels voldoet.

Verzendkosten

Nee, alle bestellingen binnen Nederland worden kosteloos door ons verzonden. Er zijn dus geen onverwachte extra kosten. De prijs die je bij het gewenste product ziet staan, is daarmee ook gelijk de totaal prijs. Wij hebben de verzending van onze producten uitbesteed aan PostNL.

Al onze bestellingen worden verzonden met verzendpartner PostNL. Na de eerste scan door PostNL, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen. Voor de meeste bestellingen hoef je niet thuis te blijven. Vanwege het formaat passen zij door de brievenbus. Als het pakketpost betreft, dan wordt er in de track & trace duidelijk aangegeven binnen welk tijdsframe je de postbezorger kunt verwachten.

Vragen over het inloggen?

Voor vragen over het inloggen voor online leer producten of online oefenexamens willen we je vragen om eerst onze pagina inloggen goed door te nemen. Hier staat alle informatie die je nodig hebt om je Toegangscode te activeren, en te kunnen starten met je online leer product. Ook vind je hier meer informatie over het inloggen nadat je de Toegangscode hebt geactiveerd. Je gebruikt de Toegangscode dus maar eenmalig!

Nog vragen? Neem dan contact met ons op!

Heb je na de veelgestelde vragen doorgenomen te hebben, nog steeds vragen? Dan wordt het tijd om contact met ons op te nemen. Je leest hier meer over op onze contactpagina. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Zo hebben wij een chatfunctie, die je rechtsonder in de kleur oranje in beeld ziet. Door hier op te klikken neem je direct contact met ons op. Je kunt ons tot slot ook een e-mail sturen op info@zorgeloos-studeren.nl.